Ga direct naar de content

Medewerker kwaliteit en processen KCC

Solliciteer uiterlijk dinsdag 7 februari
plaatsElburglooptijd32 uursalaris2.581 - 3.732 vervaldatumEindigt vandaag

Medewerker kwaliteit en processen KCC 32 uur per week

Het Klant Contact Centrum (KCC) is voor de gemeente dé centrale ingang voor alle contacten met burgers en bedrijven. Staat de klant bij jou centraal, beschik je over brede kennis van gemeentelijke dienstverlening en wil je een bijdrage leveren aan een toekomstgericht KCC? Dan willen we jou graag als nieuwe collega in ons team.

Wat ga je doen?

De medewerker kwaliteit en processen KCC is de spil in de verdere ontwikkeling en professionalisering van het KCC. Je bent de sparringpartner van de Adviseur dienstverlening. Je denkt mee over een goede werkwijze van het KCC nu en in de toekomst, signaleert verbeterpunten en voert deze door. Daarnaast draai je in deze functie ook mee in het telefoonteam.

  • Je bewaakt de kwaliteit van diverse uitvoeringsprocedures (werkwijze, informatieverstrekking telefonisch en online, gesprekstechnieken, gebruik zaaksysteem Djuma);
  • Je ontwikkelt en beheert de kennisbank in samenwerking met de beleidsteams. Daarnaast beheer je het zaaksysteem Djuma voor het KCC en monitort de openstaande (terugbel) verzoeken;
  • Je draagt bij aan de verbetering van de kwaliteit dienstverlening en klantcontact door knelpunten in de informatievoorziening te signaleren en aan te pakken.
  • Je maakt werkinstructies en houdt deze up to date zo dat deze inzichtelijk zijn voor de medewerkers van het KCC en andere teams. Je instrueert collega’s en werkt nieuwe collega’s in.
  • Je draagt zorg voor een adequate bezetting van het KCC en beantwoord ook zelf de telefoon, whatsapp en informatievragen.

Wat bieden we jou?

Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring bedraagt het maximum salaris € 3.732 (schaal 8) bruto per maand bij een bij een 36-urige werkweek. Bovenóp je salaris ontvang je een Individueel Keuze Budget van 18,25% wat je bijvoorbeeld kunt inzetten voor: ontwikkeling, vakantiegeld, een eindejaarsuitkering, extra verlofuren of de fietsregeling. We kennen flexibele werktijden binnen onze organisatie, ruime opleidingsfaciliteiten en reiskostenvergoeding. Na een jaar bieden wij je bij voldoende functioneren een vast contract aan.

Wat breng je mee?

Als medewerker kwaliteit en processen KCC pak je een passende en ontwikkelingsgerichte rol in het optimaliseren van contacten tussen burger en gemeente en onze dienstverlening. Je hebt ervaring binnen een gemeentelijk KCC en bent toe aan de volgende stap in je loopbaan. Je bent gedreven om de dienstverlening samen elke dag nóg beter te maken voor onze inwoners! 

  • Je bent minimaal in het bezit van een MBO diploma, richting administratie.
  • Je hebt gedegen kennis van gemeentelijke dienstverlening, zowel fysiek als online, en de de rol van het KCC daarin;
  • Je bent proactief, een teamplayer en altijd op zoek naar verbetermogelijkheden die je samen met je collega’s van het KCC weet te realiseren;
  • Je weet hoe je je collega’s kunt ondersteunen in hun verdere ontwikkeling en profesionalisering. 
  • Naast de algemene computervaardigheden kun je ook omgaan met nieuwe technieken, zoals digitale media, informatiesystemen, klantinformatiesystemen en nieuwe productapplicaties;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed en kan je zowel mondeling als schriftelijk goed communiceren.

Over de gemeente Elburg

Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.  

Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 225 medewerkers en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleven, Ruimte en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen zijn nu 16 teams actief voor de samenleving.

Om in te kunnen spelen op de nieuwe rol van de overheid binnen onze samenleving zetten we in op een ‘compacte’, flexibele overheid die de samenleving faciliteert. Onze gemeente functioneert in netwerken met inwoners, maatschappelijke organisaties, bedrijven en andere overheden. Een organisatie waar alle ruimte is voor jouw frisse blik, slagkracht, expertise en ondernemerschap.

Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Op onze website https://www.werkenbijelburg.nl/ vind je meer informatie over de gemeente Elburg als werkgever.

Geïnteresseerd?

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct. Stuur je CV en motivatie vóór 17 oktober in via deze link: https://vacatures.one/25802/solliciteren. 

De gesprekken vinden plaats op donderdag 3 november in de middag. Houd er rekening mee dat je hiervoor uitgenodigd kunt worden! Een assessment kan onderdeel zijn van de selectieprocedure.

Voor nadere informatie over de functie kun je contact opnemen met Wilma Kuschel, Adviseur Dienstverlening, en over de procedure met P&O. Beide zijn bereikbaar via 0525-688688.



Delen:

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Wilma Kuschel van Gemeente Elburg

Gerelateerde vacatures

Over de organisatie

Gemeente Elburg logo
Adres
Zuiderzeestraatweg Oost 19
8081 LA Elburg