Ga direct naar de content

Medewerker verkeer en beheer

Solliciteer uiterlijk dinsdag 16 augustus
plaatsElburglooptijd32 - 36 uursalaris2.581 - 3.732 onderwijsHBO · MBO+ vervaldatumEindigt vandaag

Ben jij die gedreven medewerker die met een breed takenpakket aan de slag wil binnen het domein Ruimte? Dan zijn wij op zoek naar jou. 


Medewerker beheer (verkeer) 

32-36 uur/week 


Wat ga je doen? 

  • Je draagt je steentje bij aan verkeersveiligheid en verkeerseducatie (van regionale samenwerking tot het behandelen van meldingen m.b.t. deze onderwerpen); 
  • Je zet je in voor de mobiliteitstransitie/fietsstimulering, m.n. het uitwerken en opstarten van concrete kleinere (civieltechnische en communicatie) projecten;  
  • Je geeft advies over verkeersaspecten bij omgevingsvergunningen; 
  • Je initieert kleinere verkeersprojecten; 
  • Je adviseert management/college over kleinere verkeersvraagstukken; 
  • Je behartigt de verkeersaspecten bij (m.n. woningbouw) projecten; 
  • Je pakt verkeerskundige meldingen op, en handelt deze af. 


Wat breng je mee? 

  • Je beschikt over een mbo of hbo opleiding op het vakgebied van verkeer; 
  • Je hebt werkervaring opgedaan bij een gemeente in een soortgelijke functie; 
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, bent klantgericht; 
  • Je werkt zeer nauwkeuring; 
  • Je bent en blijft op de hoogte van wet en regelgeving; 
  • Je hebt ervaring met projectmatig werken; 
  • Ervaring met het schrijven van korte adviezen en verkeersbesluiten is een pré. 


Wat bieden we jou? 

Afhankelijk van jouw opleiding, kennis en ervaring bedraagt het maximumsalaris €3732 (schaal 8) bruto per maand bij een bij een 36-urige werkweek. Bovenop je salaris ontvang je een Individueel Keuze Budget van 18,25% wat je bijvoorbeeld kunt inzetten voor: ontwikkeling, vakantiegeld, een eindejaarsuitkering, extra verlofuren of de fietsregeling. We kennen flexibele werktijden binnen onze organisatie, ruime opleidingsfaciliteiten, reiskostenvergoeding. Na een jaar bieden wij je bij voldoende functioneren een vast contract aan.


Over de gemeente Elburg 

Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.

Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 215 medewerkers en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleven, Ruimte en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen zijn nu 16 teams actief voor de samenleving. 

Om in te kunnen spelen op de nieuwe rol van de overheid binnen onze samenleving zetten we in op een ‘compacte’, flexibele overheid die de samenleving faciliteert. Onze gemeente functioneert in netwerken met inwoners, maatschappelijke organisaties, bedrijven en andere overheden. Een organisatie waar alle ruimte is voor jouw frisse blik, slagkracht, expertise en ondernemerschap. 

Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Op onze website vind je meer informatie over de gemeente Elburg als werkgever.


Herken je je in het profiel en heb je interesse? 

Wacht dan niet langer en stuur je CV en motivatie vóór 15 juli op door te klikken op deze link.


Heb je vragen Inlichtingen?

Voor nadere informatie over de functie kun je contact opnemen met Melinda Ruseler, domeinmanager Ruimte of Annet Hoek, adviseur P&O, beiden bereikbaar via telefoonnummer 0525-688688.

De vacature wordt zowel intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaat de interne kandidaat voor de externe kandidaat.

Delen:

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Annet Hoek van Gemeente Elburg

Gerelateerde vacatures

Over de organisatie

Gemeente Elburg logo
Adres
Zuiderzeestraatweg Oost 19
8081 LA Elburg